Εμπειρία χρήσης Clean Forte

"Έχω ονειρευτεί εδώ και καιρό να επισκεφτώ τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας. Όχι απλώς να κάνω ταξίδι στην Ταϊλάνδη, αλλά να ζήσω σε διαφορετικές χώρες, να συνειδητοποιήσουμε το πνεύμα μιας άλλης κουλτούρας, να γνωρίσω καλύτερα τις παραδόσεις, την κουζίνα και τη θρησκεία τους. Ο άντρας μοιράστηκε το όνειρό μου. Εργαστήκαμε σκληρά στους χώρους εργασίας τους, πήραμε εισιτήρια στα τέλη του φθινοπώρου και πήγαμε ταξίδι για δύο μήνες.

Πήρα ένα παραμύθι

Η Alina και ο σύζυγός της έτρωγαν ωμά θαλασσινά και μολύνθηκαν από παράσιτα

Το να πω ότι αυτός ο κόσμος με εντυπωσίασε σημαίνει να μην πω τίποτα. Διαφορετικοί άνθρωποι, κλίμα, φύση, παραδόσεις, φαγητό - όλα ήταν όπως σε έναν άλλο πλανήτη. Τις πρώτες μέρες του ταξιδιού, έλαβα τόσα απίστευτα συναισθήματα που δεν είχα λάβει στο σπίτι σε έξι μήνες. Το πρώτο μέρος που φτάσαμε ήταν η πόλη της Κουάλα Λουμπούρ, η πρωτεύουσα της Μαλαισίας. Φυσικά είχα επισκεφθεί τις ασιατικές χώρες στο παρελθόν, αλλά όλα ήταν διαφορετικά εδώ.

Μου άρεσε η ασιατική κουζίνα και η στάση απέναντι στο φαγητό. Μου φαίνεται ότι δεν έχω δει ποτέ τόσο μεγάλο φαγητό σε κανένα γαστρονομικό φεστιβάλ όσο εδώ, και ο αριθμός των πιάτων θαλασσινών ήταν αδύνατο να μετρηθεί. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που είδα τόσο ασυνήθιστα θαλάσσια ζώα που μπορούσαν να τρώγονται και πολλά από αυτά έφαγαν ωμά.

Θαλασσινά που έχουν μολυνθεί υπέροχα

Κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων μου εκεί, δοκίμασα όλους τους θαλάσσιους ανιχνευτές, δεκάδες τύπους σούσι, καταπληκτικά είδη ψαριών και πολλά πράγματα που δεν θυμόμουν καν. Πολλές από τις λιχουδιές πιάστηκαν φρέσκα και έφαγαν ωμά, αλλά δεν είχα ιδέα τι θα μπορούσε να οδηγήσει σε αυτό.

Συνεχίσαμε στη διαδρομή μας, αλλά δεν ένιωθα πολύ καλά στην πορεία. Η αδυναμία, η ζάλη, τα κόπρανα και η απώλεια όρεξης με ακολούθησαν για αρκετές ημέρες. Ο σύζυγός μου είχε παρόμοια συμπτώματα και ανακαλύψαμε ότι ήταν μια τροφική λοίμωξη. Βρήκαμε τους συμπατριώτες μας χειμώνα σε αυτά τα μέρη και απευθυνθήκαμε σε αυτούς για βοήθεια. Δεν είχαμε ασφάλιση υγείας, ούτε ξέραμε ποια φάρμακα να αγοράσουμε. Μας πήγαν ως οικογένεια, ρωτήσαμε για την υγεία μας και οι νέοι φίλοι μας είπαν με σιγουριά ότι αυτά ήταν σκουλήκια.

Είπαν ότι δεν τρώνε ποτέ ωμά θαλασσινά στο δρόμο, απλώς το αγοράζουν για το σπίτι, ρίχνουν βραστό νερό πάνω τους πριν φάει και στη συνέχεια το τρώνε. Για να αποφευχθεί η μόλυνση, οι ντόπιοι καταναλώνουν επίσης wasabi, τζίντζερ και μπαχαρικά σε μεγάλες ποσότητες. Σε άλλες κουλτούρες, ωστόσο, τέτοια τρόφιμα είναι πολύ πικάντικα και απλώς αδύνατο να τρώνε εκτός συνήθειας.

Οι νέοι φίλοι μας έδωσαν μια προμήθεια του φαρμάκου τους και μας προσέφεραν ένα επαγγελματικό παρασκεύασμα κατά των παρασίτων, το Clean Forte, για χρήση. Μας έδωσαν 2 συσκευασίες και μας είπαν πώς να χρησιμοποιήσουμε τη θεραπεία για να απαλλαγούμε από σκουλήκια το συντομότερο δυνατό. Τα αγόρια πρόσθεσαν ότι πρέπει πάντα να παίρνουν αυτό το φάρμακο μαζί τους όταν ταξιδεύουν και να το πίνουν εδώ για πρόληψη.

Η Alina ξεφορτώθηκε τα παράσιτα με το Clean Forte και συνέχισαν το ταξίδι τους

Οι καθαρές σταγόνες Forte με βοήθησαν να νιώσω καλά σε 4 ημέρες

Ξεκινήσαμε να παίρνουμε το Clean Forte την ίδια ημέρα. Δύο ημέρες αργότερα, ένιωσα ανακουφισμένος, και το ίδιο και ο σύζυγός μου. Είχα αναστατωμένο στομάχι, αλλά εξαφανίστηκε μετά από μια μέρα. Μπορώ να πω ότι μέχρι την πέμπτη μέρα ένιωσα ελαφριά και ωραία, η όρεξη και ο ύπνος μου επέστρεψαν στο φυσιολογικό.

Χρησιμοποίησα το προϊόν μέχρι το τέλος, ήταν αρκετό για μένα μόνο για τρεις εβδομάδες. Ο σύζυγός μου βελτίωσε επίσης την υγεία του και συνεχίσαμε το ταξίδι μας. Είχαμε τόσο ασυνήθιστες εμπειρίες με το Clean Forte. Ανταλλάξαμε επαφές με τους νέους φίλους μας και τους ευχαριστήσαμε που μας βοήθησαν τόσο πολύ. Θα έχω πάντα ένα μπουκάλι με σταγόνες Clean Forte στο κιτ ταξιδιού μου και θα φάω μόνο ωμό ψάρι σε ένα καλό εστιατόριο και θα το πασπαλίζω ελεύθερα. "